خرید موزاییک

انواع موزاییک

جهت خرید موزاییک باید مواردی را به هنگام خرید در نظر داشته باشیم که هر یک به نوع خود دارای اهمیت می باشد. آنچه که در خرید موزاییک بیش از هر چیزی اهمیت دارد کیفیت موزاییک و محصول هست. اینکه یک محصول استاندارد باشد و دارای برگه ی نتایج آزمایشگاه معتبر باشد خیال خریدار را از این نظر آسوده می سازد. محصولات تولیدی شرکت راسا بتن در شهریار دارای تاییدیه و یرگه ی آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد ملی ایران می باشد که تصویر این گواهی در سایت موجود و قابل بررسی می باشد.

 

خرید موزاییک
انواع موزاییک

قیمت موزاییک

خریدار هر محصولی چه سازنده باشد،چه پیمانکار و حتی افرادی که در حوزه ساختمان و ساخت و ساز فعالیت نمی کنند همیشه قبل از خرید محصول و خرید موزاییک به دنبال مقایسه قیمت محصولات با یکدیگر هستند.شرکت راسا بتن با تولید مستقیم انواع موزاییک و کفپوش در کارخانه موزاییک سازی خود در شهریار تهران و با کاهش هزینه های تولید خود به روش های مهندسی شده تجریه خرید موزاییک ارزان را برای شما به ارمغان می آورد. در این مجموعه طیف گسترده ای از محصولات با بالاترین درجه کیفی تولید می شوند که خرید را برای شما ساده و شیرین می سازد

معرفی انواع موزاییک

قبل از اینکه بخواهید محوطه سازی کنید و یا کف خانه،پشت بام،زیر پارکت و ... را با موزاییک بپوشانید باید انواع موزاییک را بشناسید و با یکدیگر مقایسه کنید،بهتر است بدانیم تفاوت موزاییک ها در چیست؟ در ادامه ی این مطلب به معرفی و بررسی مختصری درمورد انواع موزاییک خواهیم پرداخت.

موزاییک پلیمری (سنگ مصنوعی)

کفپوش و یا موزاییک پلیمری که اصطلاحا به آن سنگ مصنوعی نیز میگویند یکی از انواع موزاییک می باشد که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد خود مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

ویژگی‌های موزاییک پلیمریموزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری و یا همان سنگ مصنوعی کفپوشی است متراکم و متشکل از سیمان، ماسه، پیگمنت،آب و ابر روانکننده ی پلی کربوکسیلات

مزایا کفپوش پلیمری

از مزایای این کفپوش بسبت به کفپوش های قدیمی تر استفاده از ابر روان کننده در فرایند تولید می باشد که باعث انسجام بیشتر، افزایش مقاومت سایشی و کاهش نفوذ پذیری می باشد که این تغییرات موجب بالا رفتن پارامتر های موثر در مقاومت در برابر سیکل ذوب و بخ مکرر می شود که این پارامتر مهمترین پارامتر در انتخاب کفپوش های محوطه سازی که در معرض مستقیم تغییرات دمایی می باشد.

مقاومت بالا اصلی ترین ویژگی این نوع از موزاییک می باشد در شرکت راسا بتن موزاییک پلیمری  با تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته ساخته می شود.

مقدار کم نفوذ پذیزی سیالات و آب به داخل این نوع از موزاییک از دیگر ویژگی های آن هست که باعث بالا رفتن طول عمر آن به خصوص در محوطه سازی می شودخرید موزاییک پلیمری را با شرکت راسا بتن تجربه کنید

 

موزائیک گرانیتی

موزاییک گرانیتی از انواع موزاییک می باشد که در گذشته استفاده از آن مرسوم بود و در حال حاظر نیز این نوع موزاییک تحت عنوان موزاییک معمولی تولید و به فروش می رسد.


واش بتن (موزاییک شسته)


واش بتن که با آن موزییک شسته هم میگویند نوعی از موزاییک می باشد که مشابه موزاییک معمولی می باشد با این تفاوت که مدت 5 ساعت در گرمخانه می ماند تا آب آن تبخیر شود و اختلافی هم در نحوه ی ساب زدن آن با موزاییک معمولی دارد.

واش بتن به علت کیفیت مناسب و قیمت مناسب خود مورد توجه خریداران موزاییک قرارگرفته است.
موزاییک تک لایه ای


این نوع موزاییک دارای ضخامت کمتر و مقاومت کمتر می باشد که در در راستای سبک سازی ساختمان ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و کاربردی در محوطه سازی ندارد و به عنوان موزاییک حیاطی نیز کاربردی نخواهد داشت

موزایک ویبره ای


موزاییک ویبره ای  نوع تک لایه ای بدون ساب خوردن و فشار پرسی می باشد و برای تولید آن به دستگاه های پیچیده ای نیاز ندارد و در کارگاه های کوچک نیز می تواند تولید شود


که طبیعتا این نوع موزاییک ها مقاومت کمتری نسبت به موزاییک پرسی خواهند داشت.

 

طبقه بندی موزائیک ها بر اساس شکل ظاهری و نمای سطح رویه :


 موزاییک سیمانی


موزائیکی که سیمان به عنوان مصالح اصلی آن می باشد و در سطح رویه فاقد سنگ دانه های تزئینی است و تنها دارای شیار و طرحهای ساده است.

 

موزاییک سنگ دار


این نوع از موزاییک در سطح رویه ی آن از سنگ های تزئینی استفاده شده است و به 3 صورت شیاردار ، صاف، شسته ساخته می شود.


موزاییک شیاردار


موزائیکی است که در سطح رویه آن به اشکال مختلف دارای فرورفتگی و برجستگی بوده و به عنوانه فرش کف پیاده رو و محوطه استفاده می شود.این نوع موزاییک به موزاییک حیاطی نیز معروف می باشد که انتخاب مناسبی به عنوان موزاییک پارکینگی نیز می باشد زیرا اصطکاک لازم بدین منظور را فراهم می سازد


 موزاییک پلاکی


موزاییک پلاکی نوعی موزاییک است که در سطح رویه آن از مصالح ساختمانی سخت و صیقل پذیر استفاده شده است .

فروش موزاییک

شرکت راسا بتن در کارخانه ی خود قادر به تولید انواع موزاییک به سفارش شما را دارد. همچنین می توانید از انواع طرح های موجود ثبت سفارش نمایید و موزاییکی ارزان و با کیفیت را در کمترین زمان تحویل بگیرید. به منظور خرید موزاییک می توانید با دفتر فروش موزاییک راسا بتن تماس حاصل فرمایید تا ضمن مشاوره و راهنمایی بیشتر سفارش شما ثبت شود.